13 Μαΐ 2009

Στην Υγεία Μας....

17 σχόλια:

  1. Μη φοβάσαι και κάτι τέτοιους τους ρίχνω παραθείο μέσα. Άσε πια που ο καθένας τους θέλει και ένα έξτρα ποτηράκι δίπλα του για να εναποθέτει και την μασέλα…Βρε τι πάθαμε…Σε λίγο θα παίρνουμε τα βουνά για να μαζέψουμε βοτάνια…Γιατί έτσι τους αρέσει. Καλημέρα Miss pink (panther;)…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μετα τα γλυκα .. θες να παμε και για μπυρες ...... το καταλαβα.......
    μπορω να πιω εγω τσαι?:ρρρρρρ

    καλημερεςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρελαίνομαι με τον τρόπο που πιάνουν τα φλιτζανάκια!! Τρελαίνομαι!!!
    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τρελη αντιθεση!φανταζεσαι να εισαι στο bar και να βλεπεις τρεις ροκαδες αν πινουν τσαϊ!!
    οχι και οτι καλυτερο!τελικα μας εχουν κανει να συνδιαζουμε καποια πραγματα οπως αυτη η διαφιμηση!!
    πολυ σοβαρη ειμαι σημερα!χι χι!!
    τι αλλο να πω?
    καλημερα ειπαμε απο τις 8.00...
    θα πω ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμενα μου αρεσε και η προηγουμενη, στο γυραδικο με τα κοκτειλ :):)

    Η πλακα ειναι οτι το βιντεακι δεν μου εμφανιζεται, αλλα καταλαβα για τι μιλατε απο τα σχολια :):) Καλο, ε;;; !!!

    Καλημερουδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καφενείον καλέ τι σε έπιασε να τα δηλητηριάσεις τα αγόρια????
    μπα σε καλό σουυυυ....
    όσο για τη μασέλα.. ασχολίαστο γιατί μπορεί να είμαι και συνομήλικη με τα παιδιά... ;Ρ
    panther??? πόσα ζώα θα μαζέψω επάνω μου πια ??? :ΡΡΡΡΡΡ

    Korinoskylaki μουυυ.. ναι ναι ναιιιιιι...
    θέλω μπύρες...
    και ποτάκια....
    και σφηνάκια.....
    και κοκτεϊλς.......
    και μαργαρίτες.......
    και.....................
    με έπιασε το καλοκαιράκι φαίνεται??? :Ρ
    άλλο αν ακόμα παίρνω σιρόπια για το βήχα.. χιχι...
    και ΟΧΙ, JAMAIS το τσάι απαγορεύεται!!!!

    kaLLinaki μη τρελαίνεσαιιιιιιι.... χιχιχι... και τα φλυτζανάκια όμως ε? γαμάτα... ιωνίας :Ρ
    καλημεεεερααααααααααααααα :)

    Beatris μου οχι δεν το φαντάζομαι..
    δεν μ'αρέσει το τσάι.. μπιαχ...
    και ναι βρε παιδί μου ξεσοβάρεψε...
    τελειώνω δουλειά, φεύγει και η ξινή και σού'ρχομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι........ ;)

    Dee Dee δεν την ξέρω την προηγούμενη.. αυτή την είδα χθες το βράδυ ξαφνικά και πολύ ΜΕ άρεσε ;)
    δεν το βλέπεις το βιντεάκι??? χμμμ...
    τι έξυπνο παιδί όμως που είσαι καλό μου..
    σχόλια στον αέρα πιάνεις.. χιχιιχιχ..
    καλημέραααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η ξινη θα φυγει κατα τις 3.00 με 3.30!!!!
    μη χεσω!
    περναει απο το γραφειο μου και κοιταει τι κανω!
    θα την ξεμαλλιασω!!!
    και δεν μπορω να βλεπω και τα ξινα της μουτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beatris χαχαχαχα..
    και ακόμα είναι 1 γμτττττττ........ :)
    μπυρίτσα κανείιιιςς...??? ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι δλδ πες μου, φαντάζεσαι να είσαι στο μεταλάδικο και να μη μπορείς να πιείς μπύρα; Ε δε γίνεται. Τώρα βέβαια ποιός τη γ...ει την Amstel, αλλά ας πιάσουμε γενικότερα το θέμα της μπύρας στο μεταλάδικο...

    Παρόλο που δε την πίνω, η Amstel έπιασε το νόημα!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια κοκτειλ,μια τιλιο που παμε ρε αγορια?????????????????????? :P:P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. άνεμε και καλοκαιράκι τραβιέται η άτιμη... ;)
    όχι amstel συμφωνώ, αλλά γαμάτη η διαφήμιση :)
    μουτς..

    γνωστέ έλα μου ντεεε...
    γιαααααα πάρτε το αλλιώς αγόριαααα.....!!!!
    πιάσε μια μπυρίτσα τώρα για αρχή... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Κατερίνα, αυτή η διαφήμιση κρύβει μία αλήθεια :)
    Μη το γελάτε, κάπως έτσι θα κάνει το κράτος μας.
    Μας κόβει το τσιγάρο από παντού, σε λίγο να δεις θα μας κόψει και το ποτό για το καλό μας πάντα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kale mou lyke ε θα κουβαλάμε φλασκί σαν τα χάσκι...
    σιγά μην κόψουμε εμείς ποτάκια και τσιγαράκια.. (το δεύτερο βέβαια δεν με ενδιαφέρει.. αλλά το πρώτοοοο... ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχα!!Και με πήρε ένας φίλος μου προχθές και μου λέει:"Είδες το Μήτσο στην καινούρια διαφήμιση της Amstel;;;"Την έψαχνα παντού να τον δω...Είναι ο τύπος αριστερά!!!
    Αυτά είναι!!!Ευχαριστώ γλυκιά μου!!!

    Φιλάκια.

    Νίκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dreams within the twilightποιός είναι ο Μήτσος παιδί μου... ????
    πετάς μια κουβέντα και φεύγεις μες στη νύχτα...
    χιχιιχιχ...
    είδες βρε πόσο σε σκέφτομαι :)
    γιααα πες τώρα τι εστί ΜΗΤΣΟΣ!!! :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. O αριστερός που δε μιλάει πολύ αριστερά είναι ο...Μήτσος!!Και είναι φίλος μου!!Χαχαχα!!
    :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dreams... αααααααα...
    θέλω αυτόγραφο παρακαλώ και το φλυτζανάκι για σουβενίρ... :) χιχι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή