14 Ιουν 2009

...

σήμερα θέλω ένα χάπι χαράς...
αύριο όλα καλά...

13 σχόλια:

  1. Έλα ρε, η Great Κατερίνα δεν έχει κέφια? Αμάν αμάν. Τρέχω να φωνάξω την Espresso. Αυτό είναι είδηση!!!

    Χάπι χαράς δεν υπάρχει. Υπάρχουν τα ναρκωτικά και τα υπνωτικά. Πάρε δύο απο τα τελευταία και περίμενε το αύριο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από ότι κατάλαβα, το χάσαμε το παιχνίδι ε; Μάλλον θα πρέπει να έρθω με γουόκι τόκι την άλλη φορά. Όχι για μένα, αλλά για την φουκαριάρα την Κατερίνα…
    Βράζω το καπέλο μου και θα το φάω, να βάλω ξύδι ή λεμόνι καλύτερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποιος σε πειραξε ε ρε?
    αντε φορα το μαγιουδακι σου και ορμα σε καμια παραλια (και σε καμια αγκαλια ενος καυλεα αν θες :) )
    αντεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!
    και μην σε ξαναδω ετσι ε?????
    :P:P:P:P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo

    Το δικό μου χάπι χαράς.

    (Μετά το θέλω πίσω το χρειάζομαι συχνά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν την πεφτεις απο τωρα για υπνο και να ξυπνησεις αυριο που θα ειναι ολα μια χαρα? Αληθεια αυριο γιατι θα ειναι ολα καλα?
    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και μενα μου το δινει συχνα ο γιαννης το χαπι αυτο ... παρτω ... το αξιζεις .... φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έλαααααααααα
    δε θέλω τέτοιαααααα

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χάπι χαράς ε;; Έλα μωρέ τώρα τίποτα δεν έμεινε μέχρι της 12!! Τη βρίσκεις και χωρίς χάπι τη χαρά εσυ Κατερινάκι!!Καλό βραδάκι, μάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ μπουμπου μου !!! ημουν σιγουρη οτι θα εβαζες κατι αναλογο!!! οτι σου δωσουν φερτο και σε μενα!!! ελα δεν θελω μελαγχολιες!!!
    δεν σε πηρα εχθες γιατι ηξερα...
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΙ!!!I'LL CALL YOY!!!
    Υ.Γ.ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάπι χαράς;
    Χμμμ Κλασσική αντίληψη του σύγχρονου ανθρώπου... Πιστεύει ότι τα πάντα λύνονται με ένα χάπι.
    Σε ένα ποίημα μου είχα γράψει σε ένα διάλογο που έκανε ένας άνθρωπος από το μέλον με ένα άνθρωπο από το σήμερα.
    Είπε λοιπον ο άνθρωπος από το μέλον:

    "...υποκατάστατα θαρούν(οι άνθρωποι του σήμερα) πως είναι της αγάπης,
    ουσίες τάχα χημικές να τους παρηγορούνε..."
    και αλλού:
    "...γιατι αν δε δώσει ο ένας σας στον άλλο ό,τι ανάγκη
    του καθενός έχει η ψυχή, τη λύση δε θα βρείτε!"
    και τέλος:
    " Η λύση, φίλε μου καλέ, σε κάθε πρόβλημά σου, είναι συνήθως δίπλα σου, ή μέσα στην καρδιά σου "

    Αυτά προς προβληματισμόν...

    Επίσης, συστήνω να ακούσεις το άσμα " Στον πλανήτη Happy κανείς δεν κλείνει μάτι!" και να χορέψεις στο ρυθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. επανήλθα...

    Άνεμε τι χαρά ????
    αυτό περίμενες παιδί μου πότε θα χαλαστώ εγώ???
    απαππαα... :Ρ
    υπνωτικά δεν βρήκα γμτ... χιχι..
    αλλά επανήλθα ;)

    asetonaki δεν κράτησε πολύ ;)
    και δυστυχώς κατάλαβα οτι δεν έχω αυτόματο..
    γμτ.. πουλάνε κάπου???

    Καφενείον :)
    τα είπαμε εμείς...

    γνωστέ μου κανείς δεν με πείραξε.. αλλιώς θα σας φώναζα για ξύλο .. χιχιιχ..
    μαγιό έβαλα αλλα πήγα κολυμβητήριο κι εκεί δεν έχει άμμοοοοο.. :(
    αλλα απο καυλέες ουυυ τρελό κέρφι... χιχιχιιχιχχιι..

    Gianni μου όκ.. το χάπι δουλεύει μια χαρα... χαχαχα.. σ'ευχαριστώ πολύ και στο επιστρέφω άθικτο :)
    ελπίζω να μην το ξαναχρειαστώ αλλά τώρα θα ξέρω :)
    τιμή μου που μου το αποκάλυψες :)

    dsquared din μου τίποτα δεν θα άλλαζε σήμερα.. απλά ξέρω πως αυτά δεν μου κρατάνε πολύ... και ήξερα πως σήμερα θα ξυπνούσα αλλιώς ;) και έτσι έγινε...

    korinogoufitsa στο είπα αλλού... έχασες το Σαββατόβραδο χιχιχι...

    Suchsilence εσύ σταμάτα άντε..
    αφού σου είπα΄... μπαααα... :Ρ

    Dreamy χιχιχι.. με τα σχόλια σας νοιώθω σαν τη σταχτοπούτα..
    λες και στις 12 θα γίνω πριγκήπισσα :Ρ
    φιλάκια γλυκιά μου...
    και το χαπι ήταν μεταφορικό ;)
    μουτς

    Beatris ένα θα σου πω.. ετοιμάσου για το επόμενο Σάββατο.. χαχαχχαχα... ;Ρ

    e-ioanni χαχαχαχα... ανυσήχησες μήπως σου το κρατάμε κρυφό? χιιχιχ..
    όχι καλέ μου.. "χαπι" ζήτησα, όχι χαπι ;)

    suncitizen αχ εσύ αχ μικρέ μου αναλυτή...
    δεν χαπακώνομαι καλε..
    εδω έχω πυρετό και δεν παίρνω κάτι θα πάρω το χαπι της ευτυχίας ;)
    όσο για το άσμα ;)
    αγαπημένο.... μου θυμίζει τις ρίζες μου .. χιιχχι..
    φιλιά γλυκέ μου...

    και να πω κλείνοντας..
    επειδή είναι ελάχιστες οι φορές που πραγματικά χαλιέμαι και νοιώθω άσχημα
    πως πολλές φορές αντέχεις στα πολύ δύσκολα...
    ή έτσι νομίζεις..
    και αυτά μαζεύονται μαζεύονται...
    και ξαφνικά μπορεί μια σταγονίτσα άσχετη να ξεχειλίσει το ποτήρι..
    και να μην ξέρεις κι εσύ ο ίδιος απο πού ήρθε όλη αυτή η πλυμμίρα...
    γι'αυτο προσοχή ;)

    φιλιά σε όλους, και σας ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή