19 Νοε 2009

Ένα...Δύο...Τρία...Τέσσερα...

τι κι αν εσύ μετράς προβατάκια για να κοιμηθείς αφράτα...
το τι θα δείς μόλις κλείσεις τα μάτια σου κανείς δεν το ξέρει..

όνειρα δεν θυμόμουνα σχεδόν ποτέ..
ελάχιστες φορές στη ζωή μου θυμάμαι να είδα όνειρο και μάλιστα πάντα ήταν κάτι πολύ πολύ έντονο.. απο αυτά που ξυπνάς και κοιτάζεις γύρω σου να δεις που τελειώνει τ' όνειρο και ξεκινά η αλήθεια..
και υπάρχουν φορές που απογοητεύεσαι που ήταν απλά ένα όνειρο ;)

φορές που βλέπεις άσχετα άτομα απο τη ζωή σου σε ρόλους που ούτε και φανταζόσουν,
φορές που δίνεις μορφή και χρώματα σε πράγματα και πρόσωπα που ποτέ δεν είδες..

έχω ακούσει για κάποιους που έχουν συγκεκριμένα όνειρα που τα βλέπουν κάπου κάπου σε όλη τους τη ζωή και είναι σημάδια γι'αυτούς..
στον καθένα και διαφορετικά...


έχει τώρα δυο τρείς μέρες που βλέπω το ίδιο όνειρο..
ούτε καλό, ούτε κακό..
απλά παράξενο και πολύ ζωντανό!

δεν έχει σημασία τι..
απλά δεν ξέρω αν κάτι θέλει να μου πεί...
ποτέ δεν τα πίστευα...
μήπως ήρθε η ώρα να αρχίσω???

27 σχόλια:

  1. ωχ....τι επαθες παλι???
    σε κυνηγανε και στον υπνο σου???? :P
    και θες να πιστευεις και στα ονειρα???

    ενα γιατροοοοοοοοοοοοοοο
    ενα γιατροοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gianni ΟΚ
    ( σαφέστατος δεν μπορώ να πω...
    μου αφήνεις περιθώρια να το συζητήσουμε χααχαχαχαχαχα...
    αυτή τη διαλακτικότητά σου πολύ την ζηλεύω :ΡΡΡΡΡΡ)

    γνωστέεε καλέ δεν με κυνηγάει κανείς!!!
    στον ύπνο μου τουλάχιστον..
    όσο για τον ξύπνιο μου...
    ξέρεις κάτι???????
    πρέπει να προσέχω???
    τι έκανες πάλι???
    χεχε... :ΡΡΡΡΡ

    και έναν και δύο γιατρούς αμα θες :Ρ
    μόνο σε παρακαλώ να βλέπονται
    και να μην παίρνουν φακελάκια :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιες φορές σκέψεις ή έντονες καταστάσεις που έχουμε ζήσει τη μέρα έρχονται στον ύπνο μας, σαν μία άλλη πραγματικότητα ή σαν συνέχεια της πραγματικότητας, έτσι λέμε ότι είναι πολύ ζωντανό ή αληθινό το όνειρό μας.
    Γι αυτό και κάποιες άλλες φορές λέμε κοίτα το όνειρο βγήκε, δεν είναι ότι βγήκε το όνειρο, είναι γιατί μεταφέραμε την πραγματικότητα στον χώρο του ονείρου.
    Πάντως όλα τα όνειρα περιέχουν έστω και λίγο καλυμμένα κομμάτια της πραγματικότητάς μας κι ας μας φαίνονται πολλές φορές παράλογα.

    Καλό βράδυ Katerina και σου εύχομαι ήρεμα όνειρα και ασυννέφιαστα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kale moy lyke ναι συμφωνώ με αυτά που λες.. όπως και όταν φάς αργά κάτι βαρύ βλέπεις εφιάλτες...
    μα 3 μέρες το ίδιο όνειρο καταντά πληκτικό χιχιχιχι..
    καλό σου βράδυ κι εσένα..
    ευτυχώς το όνειρο είναι ήρεμο και ασυννέφιαστο.. ;)
    μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαπάκι κι εσύ τρείς μέρες το ίδιο;! Σε μένα μου έχει συμβεί να δω το ίδιο αλλα κάνει και ένα διάλειμμα ενδιάμεσα!! :Ρ
    Δεν πολύψάχνω τη σημασία τους.. Μπορεί να μην τα καταλαβαίνουμε πολλές φορές αλλά κρύβουν μέσα τους τις ανησυχίες μας..
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. STIcheetos - ΕΠΙΝΥΟΣ ΧΕΟΝ20 Νοεμβρίου 2009 στις 9:31 π.μ.

    Έχεις ακούσει για 'εξωσωματικά ταξίδια' αν και ίσως μικρή σχέση να έχουν αν και προσωπικά είμαι τις γνώμης ότι το έκανες το ταξιδάκι σου, καλό αυτό και γίνονται χωρίς να το θέλουμε σε εμάς που δεν γνωρίζουμε ένα πράγμα φαντάσου όπως η αναπνοή (πράγμα καλό) άντε σε βλέπω και με καινούργιο αγαπημένο Κατερίνα σε άλλη διάσταση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω παλι βλεπω πολλα ονειρα..δεν ξερω αν ειναι καλο ή κακο αυτο ή αν σημαινει κατι,αλλα καποιες φορες τα ονειρα μου εχουν βγει!!!Λενε οτι τα ονειρα ειναι η ψυχη μας ή οτι θελουμε να γινει...μπορει.. δεν μπορω να πω να οτι ισχυει αυτο ή οτι το πιστευω!

    Τωρα τελευταια παντος βλεπω οτι ξεδιαλυνω φονους...και τι σημαινει αυτο?
    οτι πρεπει να σταματησω να βλεπω S.C.I.
    χιχι
    καλημεραααααα!!!!ΜΟΥΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dreamy Μου όπως έλεγε και η Σωσό στα εγκλήματα "Πλήτωωω" :Ρ
    ευτυχώς απόψε δεν το ξαναείδα χιχιχι..
    ίσως βέβαια και να φταίει το οτι κοιμήθηκα στις 3 :ΡΡ
    καλημερούδιααααααααα :ο)

    Cheetos χμμμ.. ένα ταξιδάκι τώρα θα ήταν ότι πρέπει..
    εξωσωματικό, ενδωσωματικό ούτε και με νοιάζει..
    σε θάλασσα να είμαι να με λιώνει ο ήλιος και ας είμαι και στον Άρη (τον πλανήτη ε :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Beatris xaxaxaxxaxaxaxxaxaxa
    δηλαδή εγώ με τον HOUSE τι πρέπει, να αρπάξω τα νιστέρια???
    χαχχαχαχα..
    μια εγχειρησούλα θα σου κάνω.. ΄
    επάνω απο τα ρούχα :ΡΡΡΡΡ
    ΣΜΟΥΤΣ :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω καιρό να δω κάποιο όνειρο και μου λείπει αυτό! Πιστεύω στα όνειρα, αλλά ποτέ δεν ψάχνω να βρω την σημασία τους.. Αυτή έρχεται και με βρίσκει όταν κρίνει ότι ήρθε η ώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιώργο μια χαρά το διατύπωσες..
    θα περιμένω λοιπόν.. :)
    εξάλλου μου φαίνονται τόσο χαζές όλες αυτές οι ερμηνείες που δίνονται δεξιά κι αριστερά..
    καλη σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα βρω κανεναν μπραν πιτ γιατρο και θα στον στειλω!!!
    ακομα δεν με πιασανε....
    οταν θα γινει αυτο θα το καταλαβεις....
    χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ας αφησω ενα σοβαρο σχολιο ..... το σκεφτηκα απο δω το σκεφτηκα απο κει ......

    θα το αφησω.........

    μπιππππππππππ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γνωστέ εεε..
    δεν μ'αρέσει ο Μπραντ Πιτ...
    σε Τζόνι Ντέπ σε παρακαλώ πολύ να ψάξεις :ΡΡ

    korinosovarotsoulitsa E αυτό δεν το περίμενα απο σένα..
    έχω μείνει άφωνη..
    σπίτσλεςς που λέτε και εκεί στο Αμερική :Ρ

    (το μπιιιιπ σου πάντως μου θύμισε καρδιογράφημα νεκρού! μπρρρρρ παναγιά μου) :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. για να δεις ποσο δειυθαρμενη εισαι .... εγω το μπιιιπ το κανω οταν παταω καποιον με το δαχτυλο στην μυτη :Ρ

    χαμενη.. κατσε να κανω 3 στροφες γυρω απο τον εαυτομ:Ρρρ

    κιςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπα μπα korinoskilo είμαστε και προλιηπτικές????
    χεχεεεε..
    ε εμένα αυτό μου θύμισε ΜΠΑΑΑ...
    (λες να φταίει ο HOUSE???)
    με προβλημάτισες βραδιάτικα..
    γιααα συνέχισε τις στροφές..
    ώπαααα :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εχω και κατι πιατα για σπασιμο ( στο κεφαλις):ρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ελπίζω κανα καλό σερβίτσιο με αξία..
    όχι απο κανα euromarket...
    ή ακόμα χειρότερα, απο κάτω να γράφουν Dixan :PPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το καλο μου δεν σπαει βρε ... ειναι πλαστικο :ρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χουβαρντού μου εσύυυ...
    μερακλούυυυ..
    νοικοκυρά μουυυ...
    είναι τουλάχιστον χρωματιστά ή θα νοιώθω σαν αρτίστα σε κάποιο χλμ. κάποιας Εθνικής :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ναι βρε ουρανιο τοξο :ρρρρ

    αι σους ... πανε για υπνο:ρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. YES MASTER!!!
    (καλά το πάω??? :ΡΡΡ )
    άντε όνειρα... γλυκά ;)
    ματς μουτς

    (μα τι υπάκουο παιδί είμαι τελικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν φτάνει που κάνουμε όλη μέρα τα ίδια πράγματα..να συμβαίνει και στον ύπνο; Τρέλα, πλήξη και ανία!
    Μπράβο, το βρήκα, αυτό θέλει να σου πει το επίμονο ονειράκι.
    "Κατερινιώ, άντε πήγαινε κανένα ταξιδάκι να αλλάξεις παραστάσεις γιατί πήξαμε"
    φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kallinaki απο τη μέρα της ανάρτησης και μετά το όνειρο σταμάτησεεε.. χιχιχιχι..
    αυτό που λές πάντως το πάθαινα μικρή..
    ότι γινόταν τη μέρα το επαναλάμβανα τη νύχτα..
    παραμιλούσα
    αλλα ΕΥΤΥΧΩΣ σταμάτησε στην κατάλληλη ηλικία
    χιχιχιιχ..
    κισσ :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καρδιογραφημα νεκρού????
    Κόψε τον House επί τριήμερον (περισσότερο δεν γίνεται )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Gianni τώρα είναι αργά...
    χθές έκανα refill με το νέο επεισόδιο..
    χεχε..
    γιααα ξαπλώστε... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή