21 Ιουλ 2010

Μυαλό Κουκούτσι...


αν έχετε... ΤΟ ΘΕΛΩ !!!

μπριζώθηκα απο μια φίλη να κάνω λικέρ βερύκοκο...

- πως το κάνεις Ελενάκι?
- α πανεύκολο! αρχικά μαζεύεις 170 κουκούτσια απο βερύκοκα...
...............

πανεύκολο... !!!
σαν τον Ψινάκη κατάντησε όλη η οικογένεια (καθώς τα βερύκοκα "μαυρίζουν"), αλλά ακόμα τίποτα..

τι τα θες κυρά μου τα μαγειρέματα?
άκουσες αλκοόλ και τρέχεις!!!
πιές το κονιακάκι σκέτο να σχωρεθούν και τα πεθαμένα σου...

όοοοχι θα το κάνω!

γι'αυτό σας παρακαλώ καλή μου κυρία/κύριε...
τι ζητώ κι εγώ??

ένα ΦΤΟΥ προς τη μεριά μου...
:ΡΡΡΡΡΡ



11 σχόλια:

  1. χαχαχα

    εγω μπριζωθηκα κι εκανα προχθες γρανιτα βερύκοκκο-πολυ πιο ευκολο,τ'ομολογώ

    (άπαιχτη η φάτσα της φωτο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κουκουτσια μαζευεις????

    τοση ζεστη εχει πανω????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααααα η φωτο η πρωτη ολα τα λεφτα!! :P
    αντε καλο μαζεμα βρε Κατερινακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kihli μη με πειιιιιιιις...
    δεν αντέχουμε άλλα βερύκοκα :ΡΡΡ
    έχω απαγορέψει οποιοδήποτε άλλο φρούτο :ΡΡΡ
    χαχαχχα
    κιςς

    γνωστέ δεν φαντάζεσαι πόση :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Spiritaki ναι η φώτο κι εμένα πολύ ΜΕ άρεσε..
    βασικά σκεφτόμαστε να κάνουμε τη μισή δόση
    γιατί δεν θα προλάβουμε να τα μαζέψουμε και θέλει και δυο μήνες στον ήλιο :ΡΡ
    οπως πάμε Οκτώβρη θα τα βάλουμε
    χιχιχιχι
    κιςς κιςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου έχω μαζέψει κάμποσα. Ελα να τα πάρεις με την υπόσχεση πως θα δοκιμάσω λικεράκι.
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιαγιά Άντι... χμμμ...
    πολύ θαρραλέα σε βρίσκω...
    χιχιχιχιιχι...
    φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μονο ο ρατατουι μπορει να σε βοηθησει εχεις δικαιο... :Ρρρρ

    διοτι ... ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΝ....
    τωρα για λικερ δεν ξερω... η μαμα τα κανει αυτα δεν ασχολουμε ....
    να την ρωτησουμε?:ρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. korinotsoulitsa τό'χω εκεί και λιάζεται τώρα τι να ΣΕ πω..
    θα βγεί για πιώμα?
    θα βγεί για προσάναμα?
    θα βγεί για εντριβή?
    θα βγεί πάντως :Ρ
    έστω και για να πεταχτεί στα σκουπίδια... :ΡΡΡΡ

    (ΑΠΕΙΛΗ: θα σε φέρω να δοκιμάσεις.. μου χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελενάκι εδώ!!! το εγγυώμαι.. γίνεται υπέροχο το λικέρ βερύκοκο... χρόνια το φτιάχνω, αλλά είναι όντως μεγάλη πίκρα τα 170 κουκούτσια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή