13 Μαρ 2012

Grengland...


Θεωρητικά μπήκε η Άνοιξη...
και αλλάξανε οι βιτρίνες
και βάλανε τα Καλοκαιρινά
....
και τις είδα !!!
....
και προς στιγμήν νόμιζα ότι κάποιος με είχε απαγάγει και με παράτησε σε κάποιο κακόγουστο δρόμο της Αγγλίας...

τη μανία είναι αυτή????
Αγγλικές σημαίες τυπωμένες παντού:
παπούτσια, ρούχα, κοσμήματα, ρολόγια, τσάντες, εσώρουχα...

Μη και δω καμιά σας να φοράει κάνα τέτοιο......
!@$#$%^%&
(ακολουθώ το πρότυπο Δημοκρατίας της χώρας μας ;Ρ )

άντε...
και με Γερμανική ...
τουλάχιστον αυτοί είναι φίλοι μας
;)





12 σχόλια:

  1. Είναι οι Ολυμπιακοί κυρά μου στο Λονδίνο ! ξεταίας αυτουνού.... !!!
    ααααααααααα!!!! μπήκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sweet cherry δηλαδίς ξεταίας αυτουνού εγώ πρέπει να βάλω αγγλετέρικο βρακί? :ΡΡΡΡΡΡ
      δεν σε είχα για τέτοια..
      κανόνισε θα σε ψάξω :Ρ
      καλημέραααααα

      Διαγραφή
  2. τι θα ψάξεις, το βρακί μου? εχω του 2004, θυμάσαι? βγάλαμε τα πάντα ακόμη και χαρτι υγείας σε ελληνική σημαία...

    γιορτάζουν οι αθρώποι!!! τους Ολυμπιακούς!

    Ράψου αλλού εφέτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ώρα είναι αυτή που εχει το μπλόγκ σου παιδί μου? που είσαι στην Αμερική ...?
    άκου 04.19.... αμ κιόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το κουτί το βρήκες, η κοιμήθηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω παντως ειδα σε μια βιτρινα μια μπλουζα Union Jack ξεθωριασμενη που πανω εγραφε "The Who" (το συγκροτημα) ειπα να την τσιμπησω, αλλα μετα το ξεχασα. :P

    Παντα ηταν της μοδα παντως οι σταμπες με την βρετανικη σημαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα πάντως που είμαι πνεύμα αντιλογίας μου αρέσει η σημαία της Αγγλίας και μάλιστα ήδη είχα μια τσάντα τέτοια, άσε που ταιριάζει πολύ και με τα τζιν.. πες μου σε τι περιοχές κυκλοφορείς μην με πετύχεις πουθενά και με ξεμαλλιάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sweet cherryyy ένα ένα παιδί μου
    χαχαχα
    καλά για την ώρα δεν ξέρω τι κάνει αυτό το μπλόγκ...
    σηκώνω τα χέρια ψηλά...

    γενικά με τις τυπωμένες σημαίες δεν τα πάω καλά...
    και τώρα που το σκέφτομαι με τίποτα που γίνεται σούπα και βγαίνει παντού δεν τα πάω καλά... γιατρέ μουυυυυυ....

    το κουτί δεν υπάρχει σου λέω..
    σ'εσένα και στην D.Angel το είδα προς το παρόν... έκανες καμιά αναβάθμιση κάτι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Manolog3 κι εγώ είδα μια πάλι Union Jack που έγραφε KEEP CALM and BAKE CAKES :ρρρ
    ωραιότατη..
    ναι πάντα ήταν αλλά τώρα μιλάμε ψάχνεις για να βρείς κάτι που να μην την έχει...
    τουλάχιστον στην Τσιμισκή που περνάω κάθε μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ASTAKOULIIIIII τι είναι αυτά που διαβάζω???? ευτυχώς το ρήμα είναι αορίστου χρόνου οπότε μάλλον αυτή η τσάντα δεν υπάρχει πια :ΡΡΡΡ
    αλλιώς θα μείνεις με μία δαγκάνα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα, καλα.....βρακι με την σημαία της Αγγλίας έχεις δει;;;;
    Εγω ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. gnosteee εννοείται..
    αλλά απο άλλη οπτική γωνία απο την οποία το είδες εσύ μάλλον :ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή