18 Απρ 2013

Νιααααρρρρ...

Γεννηθήκαμε πριν λίγες μέρες κι εμείς 


Μιλάμε για φοβερές ανέσεις
καλά τα λέγανε οι υπόλοιπες γάτες τις γειτονιάς


Αν και δεν βλέπουμε ακόμα
πρέπει να σας συστηθούμε γιατί μας βλέπετε εσείς και είναι αγένεια!

Είμαστε δυο:

Εγώ


και Εγώ


Η μάνα μας που είναι πολύ μούρη και το πρώτο τσουλάκι της γειτονιάς. 



Ευτυχώς μοιάσαμε στους μπαμπάδες


ΣΜΟΥΑΤΣ


(* Αν μας θέλει κανείς θα είμαστε η τέλεια παρέα. Ερχόμαστε στο χώρο σας με οδηγίες χρήσεως και με πολυετή εγγύηση οτι θα μας λατρέψετε)



20 σχόλια:

  1. Να σου ζήσουνε!! Κάντε τη μωρέ μια στείρωση της κακομοίρας... Να δω ποιος θα βρεθεί να τα πάρει... με τετοια κωλοσφιξούρα...
    Η μικρή αριστερά είναι κούκλα... ;)

    Υ.Γ Koρίτσι δεν είναι? Το νιώθω να εκπέμπει μια "ροζ" αύρα χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υ.Γ 40-50 ευρω η στείρωση δεν είναι πολύ γιατί είναι ολόκληρη εγχείρηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιακάδα μου εδώ δεν έχουμε κάνει στείρωση στον δικό μας τον γάτο που πρέπει κι όλας... μη το συζητάς, εδώ ότι ψάξαμε ήταν γύρω στο 150€ για να μη σου πω που πήρα στην Κτηνιατρική σχολή του πανεπιστημίου και θέλουν και για την επίσκεψη λεφτά που θα το δει κάποιος και μετά για την εγχείρηση ΕΛΕΟΣ

    Πάντως ευτυχώς υπάρχει ένα ζευγάρι στην οικοδομή που τα αγαπάνε πολύ και η κυρία τους κατεβάζει και φαγητό κτλ οι οποίοι βρήκαν κάποιον που ανέλαβε να τα στειρώσει. Δεν ξέρω τι του δίνουν. Το ένα το στείρωσαν ήδη. Αυτή η τσουλίτσα ήταν έγκυος όταν τον βρήκαν. Πρέπει να περάσουν 2 μήνες τώρα και μετά είναι η σειρά της :) οπότε, τέλος τα μωρά στα μπαλκόνια χαχαχα...

    Όλα τα υπόλοιπα τα βολέψαμε σε σπίτια και μάλιστα τα περισσότερα είναι Χαλκιδική στην εξοχή καλοπερνάνε :Ρ
    αυτά θα δείξει :)

    χιχι..
    Καλημερούδιααααα
    νιαααρρρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A γμτ! Δεν είσαι Αθήνα!!
    Θα τις έκανες τόσο τις στειρώσεις (έχω τα κονέ μου...χιχιχι) Αν ποτέ κατέβεις με το "καλαθάκι" σου κανονίζεται... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λιακαδίτσα μου γλυκιά και μόνο που το λες μου φτάνει...
    χιχιχιχι..
    οτι θα βάζαμε μέσο για να στειρώσουμε και τα αδέσποτα τι να πω
    χαχαχαχχα
    φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E ναι!
      Αφου εδώ με 150 δε θα στειρώσεις μια γάτα αλλά 3! :))

      Διαγραφή
    2. χαχα θα μαζέψω όλα τα γατιά της γειτονιάς και θα σου έρθω :Ρ
      μόλις ακούσεις νιαρ βγες χιχι

      Διαγραφή
  6. ααααααχ πεθαίνω με τα γατοπόστ!!! ΝΙΑΑΑΑΡ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mahleraki το ξερα οτι θα σε φουντώσω
    μεταφορικά και κυριολεκτικά :Ρ
    χαχαχα
    έχεις ακόμα την αλεργία ή να σου στείλω κανα πακετάκι :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δυστυχώς την έχω. επίσης στο διαμέρισμά μου είναι στενά και τα μπαλκόνια. θα δυστυχούσε το καημένο. είναι όμως τόσο μα τόσο γλυκούλια. Και η μάνα αν και λεχώνα σε αφήνει να κάνεις παιχνίδι που συνήθως δεν αφήνουν να πλησιάσεις καν. Καλημερούδια κι όλας, το ξέχασα πρίν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mahleraki κρίμαααα.. για την αλλεργία λέω
    τα υπόλοιπα δεν είναι πρόβλημα χιχι
    οι γάτα δεν θέλει και πολλά πολλά... :)

    καλέ η μάνα μας βλέπει και γυρνάει ανάσκελα στα πατώματα για χάδια αφού είναι πολύ μούρη σου λέω :))))
    την αγαπώ

    Καλημερούδιαααααααα :)
    νιαρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aχου τα μουουυυυυυυ, κι ας ειμαι αλλεργική στο σάλιο τους που γιομίζει την τρίχα...
    Να σας ζήσουν καλε! δεν θα τα βαπτίσετε ο εγω κι εγω θαναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε με σκουζάτε, μην μείνω με την απορία. Τα αδέσποτα απο πότε τα στειρώνουν καλε?
      ασε τα γατιά να πολλαπλασιασθούν. θαρθεί κατοχή να μας χρειασθούν!!!

      Διαγραφή
  11. Zouzouuuu ε πια έχουμε βαφτίσει τόσα και τόσα... και το εγώ ωραιότατο όνομα είναι χιχιχι..
    την μία την λέμε Σουρπουρίτσα, την άλλη επειδή είναι παιδί της Σουρπουρίδιο, την άλλη Χιονάτη, τον άλλο Πειρατή εεε στερέψαμε πια χαχαχα

    (το σχόλιο για την Κατοχή το παραβλέπω γιατί θα βάλω τον γάτο μου να σε αγκαλιάσει κακομοίρα μου και να σε γλύψει μαζί χιχιχιιχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Beauty Follower ναι είναι... αλλά τα πήρε η ρουφιάνα... μόλις αρχίσουν να πολυκουνιούντε τα παίρνει γιατί φοβάται μην πέσουν.. τώρα απλά μας εκμεταλεύεται.. έρχεται, τρώει, χαϊδεύεται και φεύγει χιχι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι γλύκα και τα δυο, μια αδυναμία στο μαύρο την έχω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lyriel μου καλωσήρθες στο σπιτικό μου :)))
    κι εμάς μας άρεσε πολύ το μαυρούλικο
    και ήταν και πολύ ζωηρούτσικο χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ τρελαίνομαι! Τι φατσάκια είν'αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή